Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ ΠΛΗΚΤΡΩΝ


Πως να χειρίζεστε γρήγορα τα Windows με την χρήση των έξυπνων πλήκτρων ALT, CTRL, SHIFT και Windows

Μπορεί η ευκολία που προσφέρει το ποντίκι σας να είναι αδιαμφισβήτητη, όμως η χρήση λίγων συντομεύσεων στο πληκτρολόγιο σας μπορεί να σας γλυτώσει από μια σειρά κλικ ρουτίνας.


Τα πλήκτρα που θα χρησιμοποιήσουμε βρίσκονται σε κάθε πληκτρολόγιο. Είναι τα πλήκτρα ALT, CTRL(Control), SHIFT και το πλήκτρο Windows που φέρει το σήμα των Windows και θα αναφέρουμε ως WK(είναι αυτό της φωτογραφίας). Σε όλες τις περιπτώσεις πατάμε αναλόγως κάποιο απ'τα προαναφερθέντα πλήκτρα, το κρατάμε και προσθέτουμε κάποιο αλφαβητικό γράμμα, ανάλογα με την συντόμευση.



Οι συντομεύσεις του πλήκτρου ALT:


  • ALT+TAB: Εναλλαγή μεταξύ ανοιχτών παραθύρων
  • ALT+ENTER: Εμφανίζει τις Ιδιότητες ενός επιλεγμένου στοιχείου
  • ALT+PrtSc: Φωτογραφίζει το ανοιχτό παράθυρο και το κρατά στη μνήμη. Κάντε επικόλληση σε όποιο πρόγραμμα φωτογραφιών θέλετε.

Οι συντομεύσεις του μαγικού πλήκτρου CTRL(control):

  • CTRL+A: Επιλογή όλων (All)
  • CTRL+C: Αντιγραφή επιλεγμένων στοιχείων (Copy)
  • CTRL+V: Επικόλληση αντεγραμμένων στοιχείων (Paste)
  • CTRL+Z: Αναίρεση ενέργειας (Undo)
  • CTRL+Y: Επανάληψη ενέργειας (Redo)
  • CTRL+O: Άνοιγμα αρχείου τρέχουσας εφαρμογής (Open)
  • CTRL+P: Εκτύπωση (Print)
  • CTRL+Μετακίνηση ενός αρχείου με ποντίκι: Αντιγραφή και επικόλληση αρχείου
  • CTRL+SHIFT+Μετακίνηση ενός αρχείου με ποντίκι: Δημιουργεί συντόμευση αρχείου ή προγράμματος
  • CTRL+SHIFT+ESC: Ανοίγει τον Windows Task Manager


Οι συντομεύσεις του WK(Windows Key):

  • WK: Ανοίγει το Start Menu
  • WK+E: Ανοίγει τον Explorer
  • WK+R: Ανοίγει το πεδίο RUN
  • WK+F: Αναζήτηση αρχείων και καταλόγων
  • WK+SHIFT+F: Αναζήτηση υπολογιστών στο δίκτυο
  • WK+M: Ελαχιστοποίηση όλων των παραθύρων
  • WK+D: Κλείδωμα υπολογιστή (χρειάζεται τον κωδικό χρήστη για επαναφορά)

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2008

Μεγάλη έρευνα της Cisco: Το 90% των Eυρωπαίων χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων είναι έτοιμο για την εμπειρία «Connected Life»


Δελτίο Τύπου Cisco
Μεγάλη έρευνα της Cisco: Το 90% των Eυρωπαίων χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων είναι έτοιμο για την εμπειρία «Connected Life»

Νέα έρευνα της Cisco αποκαλύπτει τη ζήτηση για απρόσκοπτη πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο πολυμέσων στην Ευρώπη

Οι χρήστες ευρυζωνικών συνδέσεων στη Δυτική Ευρώπη μπορεί να ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμπειρία «Connected Life», ακόμη από τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες, και πολλοί είναι πρόθυμοι να πληρώσουν τα προνόμια που μία τέτοια υπηρεσία μπορεί να προσφέρει.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την Cisco® Internet Business Solutions Group (IBSG), το 90% των Ευρωπαίων χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων εκδήλωσαν ενδιαφέρον για υπηρεσίες «Connected Life» – πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο πολυμέσων από όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο σπίτι οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε – σε σύγκριση με μόλις 77% που ήταν το ποσοστό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επιπλέον, το 42% των χρηστών είναι μεν πρόθυμοι να ξοδέψουν 3,5 ευρώ τον μήνα, έτσι ώστε να διαχειρίζονται εύκολα και να έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό περιεχόμενο από όλες τις ηλεκτρονικές οικιακές συσκευές, αγωνίζονται όμως να βρουν την κατάλληλη καινοτόμο λύση η οποία να είναι απλή, γρήγορη στην εγκατάσταση και πολύ ασφαλής.

Η άποψη αυτή αποτελεί μέρος των αποτελεσμάτων της έρευνας Cisco IBSG Connected Consumer για τη Δυτική Ευρώπη. Για τη μελέτη, οι ερευνητές επέλεξαν μία υποθετική υπηρεσία ως κομμάτι ενός ευρύτερου πακέτου υπηρεσιών «Connected Life» και μετά κατέγραψαν τις απόψεις 1.500 χρηστών ευρυζωνικών συνδέσεων σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Μεγάλη Βρετανία. Μία τέτοια υπηρεσία θα διευκόλυνε την αποθήκευση, διαχείριση και χρήση όλων των ψηφιακών μέσων του σπιτιού και περιεχομένου μέσω οποιασδήποτε συσκευής, οποιαδήποτε στιγμή, οπουδήποτε. Το προτεινόμενο ψηφιακό περιεχόμενο περιλαμβάνει τηλεόραση, ταινίες, ημερολόγιο και ατζέντα διευθύνσεων, ψηφιακές φωτογραφίες, video clips και μουσική.

Ενώ η έννοια της πρόσβασης από οπουδήποτε, συζητείται εδώ και μία δεκαετία, η έρευνα δείχνει ότι ο αντίκτυπος της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας έχει επιφέρει αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών, που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη αγορά. Το 90% των καταναλωτών όχι μόνο απολαμβάνει την τεχνολογία, χρησιμοποιώντας διάφορες συσκευές, όπως κινητά τηλέφωνα, υπολογιστές και MP3 players, αλλά το 43% αναγνωρίζει στην τεχνολογία την ελευθερία να ζήσει τη ζωή όπως θέλει και το 52% των καταναλωτών πιστεύει ότι η τεχνολογία τους βοηθάει να γίνουν πιο παραγωγικοί και οργανωμένοι.

Καθώς ο μέσος καταναλωτής της έρευνας ξοδεύει πάνω από 4 ώρες την ημέρα στο δρόμο, μακριά από την εργασία ή το σπίτι, η δυνατότητα να επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους, να απολαμβάνει ψηφιακή ψυχαγωγία και να έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικά αποθηκευμένα δεδομένα εκτιμάται πολύ. Η συνεργασία οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε είναι κρίσιμης σημασίας και το 56% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επιθυμεί να έχει επικοινωνία με την οικογένεια και τους φίλους του όλες τις ώρες, ενώ το 78% ότι θέλει να ελέγχει το email του όπου και αν βρίσκεται.

«Είναι σαφές ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο ζουν και ψυχαγωγούνται. Χρησιμοποιούν φορητούς υπολογιστές, PDAs και κινητά τηλέφωνα ως εργαλεία παραγωγικότητας και MP3 players για να ακούν μουσική, ενώ χρησιμοποιούν ασύρματα δίκτυα για να συνδέονται», δήλωσε ο Simon Aspinall, Managing Director, Service Provider, Cisco IBSG. «Οι Ευρωπαίοι υιοθετούν επίσης αυτές τις προηγμένες τεχνολογίες και νέες εφαρμογές μέσων ακόμη ταχύτερα από τους καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες. Καθώς το Web 2.0 προσφέρει πιο ανοιχτές και περισσότερο διασυνδεόμενες τεχνολογίες, η απαίτηση από τους Ευρωπαίους καταναλωτές για ριζοσπαστικές λύσεις πρόσβασης έχει φτάσει τώρα σε κρίσιμο σημείο».

Βάσει της έρευνας, η αλλαγή συμπεριφοράς στους τελικούς χρήστες περιλαμβάνει αυξημένη χρήση του Internet για λόγους ψυχαγωγίας, με το μέσο χρήστη ευρυζωνικής σύνδεσης στη Δυτική Ευρώπη να περνάει 21 ώρες την εβδομάδα στο Διαδίκτυο, ενώ παρακολουθεί τηλεόραση 11 μόνο ώρες την εβδομάδα, ενώ το 69% των χρηστών «κατέβασε» ή είδε video από το Ιnternet τον τελευταίο μήνα. Σήμερα η παρακολούθηση video αποτελεί τυπική εμπειρία στον χώρο του σπιτιού, ενώ η έρευνα δείχνει ότι αυξάνεται και η παρακολούθηση video κατά τις μετακινήσεις. Στην πραγματικότητα, σχεδόν 12% των ευρυζωνικών χρηστών παρακολουθεί τηλεόραση και video οπουδήποτε και οποτεδήποτε μπορεί, ενώ το 23% επιλέγει το video ως το περιεχόμενο στο οποίο θέλουν να έχουν πρόσβαση ενώ βρίσκονται εκτός σπιτιού.

«Πιστεύουμε ότι το video βρίσκεται στο μεταίχμιο να γίνει περισσότερο σημαντικό και οι άνθρωποι θα βρουν νέους τρόπους χρήσης, επεξεργασίας, αλληλεπίδρασης και συνεργασίας με αυτό. Καθώς το περιεχόμενο είναι διαθέσιμο και υπάρχει δυνατότητα διαχείρισής του μέσω πολλαπλών συσκευών με τη χρήση δικτύου, οι χρήστες περιμένουν μία αληθινά συνδεδεμένη λύση, στην οποία τα πάντα θα επικοινωνούν μεταξύ τους. Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για αυτόν το βελτιωμένο τρόπο διανομής, παρακολούθησης και συνεργασίας με το video», συνεχίζει ο Scott A Puopolo, Vice President, Group Head, Service Provider, Cisco IBSG.

Άλλα σημαντικά αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώνουν τις συνήθειες όσον αφορά στη σύγχρονη τεχνολογία και τρόπο ζωής των συνδρομητών ευρυζωνικών συνδέσεων στη Δυτική Ευρώπη:

• Οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να δουν μία διαφήμιση με αντάλλαγμα την πρόσβαση σε δωρεάν υπηρεσίες «Connected Life». Όταν δοκιμάστηκαν διαφορετικά μοντέλα τιμολόγησης σε διαφορετικές τιμές, πάνω από το 70% των ενδιαφερόμενων να γίνουν συνδρομητές δήλωσαν ότι θα έβλεπαν διαφημίσεις για να καλύψουν το μηνιαίο κόστος.

• Επιπλέον, το 32% των χρηστών διακινούν φωτογραφίες ή video από το κινητό τους τηλέφωνο, 27% έχουν πρόσβαση στο Ιnternet από το κινητό τους τηλέφωνο, 41% ακούνε μουσική online και 32% γράφουν ή στέλνουν περιεχόμενο σε blogs ή άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής ενασχόλησης.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το «Connected Life», είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Cisco IBSG Service Provider.

Για αναλυτικές απόψεις και δυνατότητες Cisco Connected Life, μπορείτε να επισκεφθείτε το Cisco ExecNet για να δείτε τις απόψεις ανώτατων στελεχών.

Σχετικά με το Connected Home δείτε την άποψη του Charlie Giancarlo, Cisco Chief Development Officer καθώς και τα αποτελέσματα Cisco Connected Life για καινοτόμες ιδέες καταναλωτών.

[1] – Βασισμένο στην έρευνα Cisco IBSG Connected Consumer που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Δεκέμβριο του 2006 και στην Cisco IBSG Connected Consumer Study που διεξήχθη στη Δυτική Ευρώπη τον Ιούλιο του 2007.

Flickr Images